Jij vraagt. Wij antwoorden!


 

Het doel van dit blog is jou, (startende) verkoper en/of ondernemer met mijn expertise, te ondersteunen en te helpen op weg naar jouw doel(en).

Ik wil voor jou een bron van informatie zijn waar je keer op keer naar kan terugkomen als je even vast zit. Maar om dat te doen heb ik jouw hulp nodig!

Wat wil jij leren/oplossen/ bereiken?
Waar loop jij als verkoper/ondernemer tegenaan?
Naar welk advies, antwoord, oplossing ben jij op zoek die ik met mijn expertise kan oplossen?

Je hoeft helemaal niets te doen! Ik doe voor jou de research en kom met de beste informatie die je nergens anders vindt. Dus laat mij weten waar jij naar op zoek bent.

Met deze website wil ik een community creëren waar mensen als jij en ik in vrijheid van gedachten kunnen wisselen. Ben jij het niet eens met iets wat gezegd wordt laat het dan zeker weten. Ik waardeer het altijd als jij de tijd neemt om deel te nemen aan de conversatie.

Ik wil je alvast bedanken voor het delen van je expertise, je mening, je passie en je bereidheid om het verschil te maken.

Voor mij als blogger, zijn de comments en het gesprek dat we voeren de meest kostbare zaken aan het bloggen. Ik vind het een enorme eer dat ik mijn kennis en ervaring met jou mag delen.

En dus… vraag ik me af… waarover wil jij dat we het de komende maanden hebben? Plaats jouw onderwerpen (zakelijke, financiële of persoonlijk succes) waarover jij het liefst wilt leren in het reactieveld onderaan dit artikel.

Aarzel niet om een onderwerp te noemen, dat anderen ook hebben genoemd, plaats het gewoon in je comment. Zo kan ik zien welke van de onderwerpen ‘hot’ is.

————————

Hier een lijst van de blogs uit het verleden. Neem zeker een kijkje en laat even weten wat je ervan vindt.

Love your product

Wat houdt jou tegen om een topverkoper te worden?

De 15 kwaliteiten van een topverkoper

Hoe gebruik je jouw lichaam in een gesprek?

3 TIPS om elke klant voor jou te winnen

3 TIPS om jouw presentatie onvergetelijk te maken

Onthoud een levensles: Een klant koopt jou!

5 TIPS om jouw ideale doelgroep te vinden

3 BEHOEFTEN die elke klant heeft en waardoor jij gekozen wordt

–  2 OPLOSSINGEN als je zelf geen oplossing hebt voor zijn probleem

Staan of zitten; een wereld van verschil

Wat doe je als je niet gescoord hebt?

Waarom doe jij wat je doet?

– Salestip als het allemaal even niet loopt!

3 Redenen waarom mensen stoppen met bij jou te kopen.

Dé manier om ook in 2013 moeiteloos jouw omzet te halen!

 ————————

En dus… hier een paar ‘regels’:

  1. Plaats 1 vraag per comment. Als je een tweede vraag wilt stellen, plaats dan een nieuw comment.
  2. Voordat je een vraag plaatst – lees eerst de vragen die al gesteld zijn. Als jouw vraag er al staat, is het niet nodig om hem nog een keer te plaatsen. Wat je dan doet is reageren op het comment om ons te laten weten dat jij het antwoord erop ook wilt weten. Dat helpt ons om te beslissen welke vragen het meest populair zijn.
  3. Hou je vraag kort en algemeen. Goede voorbeelden van vragen zijn:
    • Wat heb jij geleerd dat een levensles voor een ander kan zijn?
    • Hoe hou je focus als dingen fout gaan?
    • Hoe zorg ik ervoor dat de klant mij kiest?
    • Wat was je grootste zakelijke fout en wat heb je ervan geleerd?
    • Als je alles over moest doen, hoe zou je dan beginnen?
    • Wat te doen als ik geen oplossing heb voor zijn probleem?
    • Hoe geef ik een top-presentatie?

Dat is het. Jij vraagt. Ik antwoord. Ik ben benieuwd naar je input.

NIETS voor niets. JIJ krijgt een CADEAU!

!!!!!!GRATIS E-BOOK!!!!!!

Als je een comment plaatst krijg je mijn E-boek, “Topverkoper in NO-TIME met de SELL®methode” GRATIS toegestuurd via mail.

En stuur dit artikel ook door naar je:
–        Facebook-vrienden
–        Twitter-volgers
–        LinkedIn connecties
–        en bloglezers..

Ik hoor jouw reactie graag in het reactieveld onderaan!

Mijn boek al gelezen? Schrijf je nu in en krijg vier hoofdstukken GRATIS!

Dank je wel voor jouw hulp. Ik kijk er naar uit om jouw vragen te beantwoorden.

Ine

Volg ons op Twitter:

“Vind ons leuk op Facebook”: Topverkopertips

7 Responses to Jij vraagt. Wij antwoorden!

  1. Jan Koelewijn februari 26, 2013 at 7:45 am #

    Ik heb ondanks mijn crm systeem nog steeds het gevoel niet alles onder controle te hebben. Wat doe ik verkeerd? Het blijft spoken in mijn hoofd en dat kost veel te veel energie.

    • Ine februari 26, 2013 at 2:43 pm #

      Jan, wat voor CRM systeem gebruik jij? Voor de lezers/verkopers die geen CRM gebruiken, kan je kort even uitleggen waar dat voor staat?

  2. Sylvia van de Ven februari 26, 2013 at 12:55 pm #

    Hoe voorkom je dat je eindeloos aan een product blijft schaven (het kan immers altijd beter) en je niet aan verkopen toekomt?

    • Anja Leinders februari 28, 2013 at 9:48 am #

      Dag Sylvia,
      Je haalt hiermee een gegeven aan waar ik in mijn beginjaren ook mee te maken had. Hoe ik ermee ben omgegaan? Just do it! Het zal nooit helemaal perfect zijn en dus is het maar best om gewoon in de actie te gaan.

    • Ine februari 28, 2013 at 9:45 pm #

      Hoi Sylvia en Anja,

      Ik begrijp helemaal wat jullie bedoelen. Bij het schrijven van mijn boek “Topverkoper in 20 weken” heb ik geschreven, herschreven, nog eens verbeterd,… En het dan uiteindelijk aan iemand anders gegeven om het een ‘laatste keer’ te verbeteren. 🙂
      Maar je kan inderdaad altijd bezig blijven. (Als ik het morgen lees, zal ik toch wel weer een foutje vinden)
      Wat ik nu vooral geleerd heb, is hop, vooruit gaan en het aan je klanten aanbieden.

      Alles kan altijd verbeterd worden, maar dat kan ook gaandeweg, met de hulp en de feedback van jouw klanten.
      Bovendien voelen zij zich belangrijk want jij neemt hun kritiek en feedback serieus en je doet er wat mee!

  3. Anja Leinders februari 28, 2013 at 9:47 am #

    Dag Ine,
    Fijn dat je deze vraag stelt!
    Met mijn eigen ontwikkelde interpersoonlijke communicatie methodiek wil ik graag binnenkomen bij bedrijven. Waar ik vooral op stuit is de twijfel of de Return On Investment (ROI) wel voldoende zal zijn. In een niet-exact gegeven als communicatie is het immers moeilijk om zaken echt te gaan meten…

    • Ine februari 28, 2013 at 9:41 pm #

      Hoi Anja,

      Begrijp ik het goed dat jouw vraag is: “Hoe meet ik of mijn dienst werkt?”
      In jouw geval geef jij bedrijven een methode om beter te communiceren?
      En waar jij tegen aan loopt is… Ik coach bedrijven hiermee maar.. wat bedoel je exact met jouw ROI?

      Als dat voor mij duidelijker is kan ik het tot een algemenere vraag omvormen. 🙂

      Dank je wel voor jouw vraag en jouw feedback!
      Ine

Laat een antwoord achter aan Ine Click here to cancel reply.

Powered by WordPress. Designed by Woo Themes